2012-11-20

hjärnkaos.

skickar hantverkarformuläret 09 fram och tillbaka till byggaren. 
har vi tänkt på allt?
vad händer om?
kan man försäkra sig om att..?
tänk om?
hjäääälp!
ett tips. villaägarna har en juristrådgivningstjänst. det är bara och ringa och få hjälp från en kunnig inom byggjuridik. dom har även andra rådgivningsområden. 
himla bra att känna till.
nu kanske ni tror att detta är ett sponsrat inlägg? 
men icke sa nicke. sånt sysslar jag inte med. om jag nu inte skulle tycka något var väldigt bra.
om tex villaägarna hade betalt mig för detta inlägg hade jag nog tagit emot pengarna.
men nu gör jag ju det gratis.
och det är det värt, jag är ju lite lugnare gällande kontraktet med byggaren iallafall.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej!
vad skoj att du vill säga något!
på grund av spam som just nu trillar in så behöver jag veta att du inte är en robot. hoppas det är okej!